Starlink: prognozy reklamy bez zmian
W I półroczu rynek reklamy w Polsce wzrósł o 4,9 proc. – oszacował dom mediowy Starlink. Podtrzymał przy tym prognozy na cały rok, pomimo trudnej sytuacji w światowej gospodarce
– Mimo widocznych zawirowań w gospodarce światowej podtrzymujemy naszą prognozę: rynek reklamy w Polsce w 2011 r. wzrośnie o około 5 proc. – komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka. To znaczy, że w całym roku wyniesie ok. 7,7 mld zł.
Starlink szacuje wydatki na reklamę netto (przed podatkiem VAT, ale po odliczeniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta