Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starlink: prognozy reklamy bez zmian

11 sierpnia 2011 | Ekonomia | ML
Całoroczny 5-proc. wzrost wpływów rynek będzie zawdzięczał zwiększonym wydatkom na promocję firm z sektorów: finanse, handel  i telekomunikacja.
źródło: Rzeczpospolita
Całoroczny 5-proc. wzrost wpływów rynek będzie zawdzięczał zwiększonym wydatkom na promocję firm z sektorów: finanse, handel i telekomunikacja.

W I półroczu rynek reklamy w Polsce wzrósł o 4,9 proc. – oszacował dom mediowy Starlink. Podtrzymał przy tym prognozy na cały rok, pomimo trudnej sytuacji w światowej gospodarce

– Mimo widocznych zawirowań w gospodarce światowej podtrzymujemy naszą prognozę: rynek reklamy w Polsce w 2011 r. wzrośnie o około 5 proc. – komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka. To znaczy, że w całym roku wyniesie ok. 7,7 mld zł.

Starlink szacuje wydatki na reklamę netto (przed podatkiem VAT, ale po odliczeniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9002

Spis treści
Zamów abonament