Nietypowa promocja funduszy UE
Spoty w telewizji to już przeżytek, teraz czas na seriale z dotacjami w roli głównej. Na Mazowszu to „Unia serc”
W każdym programie operacyjnym zarezerwowano środki na informację i promocję. Właśnie za nie na inwestycjach dotowanych przez Unię instalowane są tablice, odbywają się konferencje oraz funduszowe pikniki. Dotacje reklamowane są jednak coraz ciekawiej.
Spotkania dla mam i gra internetowa
Promocja funduszy to główne zadanie konsultantów punktów informacyjnych funduszy europejskich (PIFE). W 2010 r. udzielili oni (osobiście, telefonicznie i mailowo) 202 417 porad dotyczących funduszy. Punkty przeprowadziły też 726 spotkań informacyjnych. Nie wszystkie jednak były typowe. Blisko 50 odbyło się pod hasłem „Mama może wszystko". Uczestniczyło w nich blisko tysiąc mam powracających na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dziecka. Podczas spotkań informowano, jakie możliwości dają kobietom fundusze europejskie. Spotkania wyróżniały się tym, że uczestniczki mogły zabrać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta