Walka o lokaty w sieci
BGŻ Optima planuje pozyskać w Internecie 100 tys. klientów
BGŻ uruchomił bank internetowy pod marką BGŻ Optima, który ma się specjalizować w produktach oszczędnościowych i inwestycyjnych. – W ciągu dwóch lat chcemy pozyskać 100 tys. klientów i 2,5 mld zł oszczędności – mówi Wojciech Sass, wiceprezes Banku BGŻ odpowiedzialny za bankowość detaliczną i kanały dystrybucji.
Flagowymi produktami ma być konto oszczędnościowe oprocentowane 4,6 proc. w skali roku oraz lokata jednodniowa z oprocentowaniem 6,48 proc. (dająca zysk...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta