Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy reklamy zewnętrznej nie potrafią współpracować

21 listopada 2011 | Ekonomia | ziu
Rynek outdoorowy  w polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek outdoorowy w polsce

Największym graczom w polskiej branży billboardowej nie wychodzą wspólne projekty

Wniosek do Komisji Europejskie największych graczy na rynku reklamy zewnętrznej: AMS (należy do Agory), Stroer Polska oraz Clear Channel Poland, w sprawie utworzenia spółki, która zajęłaby się prowadzeniem badań efektywności medium  za pomocą specjalnej metodologii  – tzw. Postaru, nadal jest rozpatrywany.  Nieoficjalnie przedstawiciele AMS, Stroera i Clear Channel mówią o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9086

Wydanie: 9086

Spis treści
Zamów abonament