Nowe technologie zwiększają efektywność firmy
Integracja wielu rozwiązań w jedno pozwala uzyskać dostęp do spójnej informacji i dzięki temu sprawniej zarządzać procesami w obrębie całego przedsiębiorstwa
Podstawowym zadaniem systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) jest usprawnienie obsługi klientów.
Kontakty z klientami
Z tego względu wdrożenie odpowiedniego oprogramowania jest rentowne w przypadku przedsiębiorstw, w których kontakt z klientem nie kończy się na etapie transakcji, i gdzie możliwe jest zidentyfikowanie danego kontrahenta >patrz ramka.
Wysoka konkurencyjność na rynku, rosnące wymagania kontrahentów sprawiają, że oprogramowania klasy CRM stale się rozwijają i obecnie są wielofunkcyjnymi platformami, z których mogą korzystać przedsiębiorstwa z niemal każdej branży. Nie ma przy tym znaczenia ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta