Nie ma paniki w światowej reklamie
Choć prognozy są skromniejsze, w przyszłym roku branżę na pewno czeka szybszy wzrost niż w 2011 roku
Globalne wydatki na reklamę w tym roku wzrosną o 3,5 proc., a nie o 3,6 proc., jak podawano wcześniej – wynika z najnowszego raportu grupy domów mediowych ZenithOptimedia Group (ZOG). Na koniec roku rynek sięgnie 464,3 mld dol. – W przyszłym roku zwiększy się natomiast do 486 mld dol., o 4,7 proc., mimo trwającego spowolnienia w Europie i obaw o to, że pogłębi się tam kryzys zadłużeniowy – podają eksperci z ZOG. Przyszłoroczne szacunki wzrostu są nieco niższe od zakładanych wcześniej (z 5,3 proc. spadły do 4,7 proc.).
Wzrost napędzi zarówno niezwykle szybka odbudowa rynku japońskiego po marcowym tsunami,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta