Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obrona klienta w mediach

21 grudnia 2011 | Prawo | Ireneusz Walencik

W kontaktach z mediami adwokat powinien unikać przyjmowania roli rzecznika prasowego swojego klienta

Nowe postanowienia zasad etyki zawodowej, które opracowała i niedawno uchwaliła Naczelna Rada Adwokacka, precyzują, jakie ograniczenia obowiązują adwokatów w relacjach z dziennikarzami. Chodzi o to, by przy okazji prowadzenia spraw czy obrony klienta przed sądem nie reklamowali siebie ani swojego nazwiska. Ważne jest także to, by pamiętali, że zostali powołani wyłącznie do świadczenia pomocy prawnej, nie zaś do zajmowania się obroną jego wizerunku. Te nowe zasady...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9112

Wydanie: 9112

Spis treści
Zamów abonament