Cel firm: rynek krajowy
W najbliższych dwóch latach małe i średnie firmy chcą się koncentrować na produkcji krajowej
Małe i średnie firmy wolą działać na rynkach lokalnych niż zagranicznych. Tak wynika z dwóch opublikowanych właśnie badań: „Słabych i mocnych stron sektora MSP w Polsce" prezentowanego wczoraj przez PKPP Lewiatan oraz „Raportu o stanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce" Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Z obu raportów wynika, że słabością małych i średnich firm jest ich niewielka otwartość na współpracę z zagranicą. W 2010 r. – jak wynika z badania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta