Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cel firm: rynek krajowy

21 grudnia 2011 | Ekonomia | Alek­san­dra Fan­dre­jew­ska
źródło: Rzeczpospolita

W najbliższych dwóch latach małe i średnie firmy chcą się koncentrować na produkcji krajowej

Ma­łe i śred­nie fir­my wo­lą dzia­łać na ryn­kach lo­kal­nych niż za­gra­nicz­nych. Tak wy­ni­ka z dwóch opu­bli­ko­wa­nych wła­śnie ba­dań: „Sła­bych i moc­nych stron sek­to­ra MSP w Pol­sce" pre­zen­to­wa­ne­go wczo­raj przez PKPP Le­wia­tan oraz „Ra­por­tu o sta­nie ma­łych i śred­nich przed­się­biorstw w Pol­sce" Pol­skiej Agen­cji Roz­wo­ju Przed­się­bior­czo­ści.

Z obu ra­por­tów wy­ni­ka, że sła­bo­ścią ma­łych i śred­nich firm jest ich nie­wiel­ka otwar­tość na współ­pra­cę z za­gra­ni­cą. W 2010 r. – jak wy­ni­ka z ba­da­nia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9112

Wydanie: 9112

Spis treści
Zamów abonament