W nowej firmie kapitał to nie wszystko
Młodzi przedsiębiorcy nie borykają się już z brakiem pieniędzy, ale z niedostatkiem wiedzy i umiejętności
W ubiegłym roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła 2011 rokiem tzw. start–upów, czyli nowo utworzonych firm. O tym, czego potrzebują młode przedsiębiorstwa, aby odnieść sukces, i czy nadal istnieje impas pomiędzy pomysłami na nowe biznesy a ich finansowaniem dyskutowali uczestnicy debaty zorganizowanej przez PARP. Jak przypomina Michał Bańka, dyrektor Departamentu Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu w PARP, instytucja ta stale wspiera start-upy. – Już w latach 2004 – 2006 dokapitalizowaliśmy fundusze typu seed, które potem pomagały firmom. Obecnie m.in. wspieramy inkubatory biznesu oraz oferujemy firmom dotacje z programu „Innowacyjna gospodarka" na nowe projekty internetowe....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta