Maspex zrobił wodę z Tigera
Przemysł spożywczy. Firma spożywcza z Wadowic będzie sprzedawać ze znanym logo już nie tylko napoje energetyczne. Chce też wykorzystać rosnącą w Polsce popularność wody
Nowy produkt grupy Maspex, nazwany przez nią „t-water", jest połączeniem wody oraz napoju energetycznego Tiger. Właściciel marek Tymbark i Lubella, którego roczne przychody przekraczają 2,5 mld zł, sprzedaje ten energetyk od ponad roku. Licencji na korzystanie ze znaku udzielił mu Dariusz Michalczewski. Wcześniej przez kilka lat były bokser współpracował z firmą FoodCare. Sąd zakazał jej jednak produkcji tigera na czas trwania procesu o prawa do marki.
Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu, przyznaje, że jednym z powodów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta