Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podwójna diagnoza przedszkolna

08 lutego 2012 | Prawo | Jolanta Ojczyk

Dzieci urodzone w latach 2006 i 2007, które nie pójdą do szkoły, wychowawca przedszkolny oceni dwa razy

Nauczyciele w przedszkolu prowadzą obserwację pedagogiczną zakończoną analizą i oceną gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole, czyli diagnozę przedszkolną, niezależnie od tego, w jakim wieku dziecko ma rozpocząć naukę w pierwszej klasie – czytamy na stronie Ośrodka Rozwoju Edukacji, podległego ministrowi edukacji narodowej. Oznacza to, że według resortu edukacji, niezależnie od tego, czy pięciolatek, który w tym roku szkolnym zaczął zerówkę, pozostanie w przedszkolu czy pójdzie od września do szkoły, zostanie oceniony przez wychowawcę. Jeśli rodzice nie zapiszą go do pierwszej klasy, wychowawca oceni go jeszcze raz za rok.

Resort podkreśla, że to nienowa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9152

Wydanie: 9152

Spis treści

Prawo

Zamów abonament