Szkocka zdobywa polski rynek whisky
Polacy kupili w 2011 roku o 35 proc. więcej whisky niż rok wcześniej. Jej rosnącą popularność chce wykorzystać Pernod Ricard
Ubiegły rok był już kolejnym z rzędu, w którym sprzedaż whisky rosła najszybciej spośród wszystkich alkoholi mocnych. Firma badawcza Nielsen policzyła, że wielkość rynku tego alkoholu zwiększyła się o 35 proc., do ponad 10 mln litrów. Jego wartość poszła w górę o 23 proc., do 768 mln zł.
Ten rok nie powinien być gorszy. – W 2012 r. wielkość polskiego rynku whisky ma szansę sięgnąć 13 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta