Na rabaty wsieci skusiły się miliony Polaków
W 2011 roku serwisy zakupów grupowych sprzedały 3,5 mln kuponów za 400 mln zł Mają już ponad 6 milionów użytkowników Największy jest Groupon z 260 mln zł obrotów
Zakupy grupowe przebojem zdobyły serca internautów. W końcu kto nie lubi cenowych okazji, choć w tym przypadku promocyjny wyjazd weekendowy czy karnet do restauracji wiążą się z koniecznością zakupu oferty przez określoną liczbę osób.
Jednak problemu z tym nie ma. Z danych firmy PBI wynika, że w kwietniu 2010 r., gdy w Polsce wystartował Gruper, pierwszy u nas serwis zakupów grupowych, liczba użytkowników wynosiła nieco ponad 500 tys. osób. W listopadzie 2011 r. ten segment handlu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta