Adwokaci pojawią się w radiu i na billboardach
Palestra przygotowuje akcję, która ma zachęcić Polaków do korzystania z usług prawnych. Trudno jednak poinformować o kosztach porad
Dużą akcję informacyjną organizuje Naczelna Rada Adwokacka. – Przygotowania jeszcze trwają – zaznacza Jacek Trela, wiceprezes NRA.
Już teraz jednak wiadomo, że planuje się rozmieszczenie około 100 billboardów w całej Polsce, w tym 20 w stolicy. Mają być ustawiane m.in. w okolicy urzędów bądź sądów, czyli tam, gdzie najczęściej pojawiają się osoby, które mogą mieć sprawy prawne wymagające rozwiązania.
Z problemem do specjalisty
– Przygotowujemy także spoty radiowe, w których chcemy zwrócić Polakom uwagę, że jeśli mają problem prawny, to mogą się z nim zwrócić do adwokata – informuje Trela.
Nie tylko adwokatura jest przekonana, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta