Frugo zdobywa rynek
900 mln zł mogą w 2012 r. przekroczyć przychody FoodCare. To niemal dwa razy więcej niż w 2011 r.
– W styczniu zakładaliśmy, że osiągniemy w tym roku około 650 mln zł, następnie podnieśliśmy prognozę do 820 mln zł. Dziś uważamy, że wynik ten może przekroczyć 900 mln zł – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare. – W ciągu niemal pięciu miesięcy tego roku nasza sprzedaż urosła bowiem o 75 procent.
Motorem sprzedaży spółki jest marka Frugo, którą odkupiła w ubiegłym roku i reaktywowała dziesięć miesięcy temu.
– W tym czasie sprzedaliśmy 180 mln butelek Frugo, które jest już najpopularniejszym napojem sprzedawanym w Polsce w szklanym opakowaniu. Obecnie smaki Frugo zajmują pierwsze osiem miejsc w tej kategorii według firmy badawczej Nielsen, deklasując konkurencję – wyjaśnia Włodarski.
Właściciel FoodCare dodaje, że firma rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną „Charaktery Frugo". – Posiadamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta