Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Apple najdroższą marką

23 maja 2012 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Inwestycja w marki może przynieść wielomilionowe zyski
źródło: Rzeczpospolita
Inwestycja w marki może przynieść wielomilionowe zyski

Wyceniany na 183 mld dol. brand otwiera listę 100 najcenniejszych,wartych 2,4 bln dolarów

– Mocne marki są czymś w rodzaju polisy ubezpieczeniowej w biznesie – podkreśla Eileen Campbell, prezes firmy badawczej Millward Brown, w komentarzu do tegorocznej, siódmej już edycji rankingu najdroższych marek świata BrandZ Top 100.

Jak jednak wynika z zestawienia, ta polisa w prawie połowie przypadków ma teraz mniejszą wartość niż przed rokiem – 49 ze 100 marek straciło w ciągu roku na wycenie. Łączna wartość setki najdroższych brandów utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie 2,4 bln dol.

Słabszy Google

Na wartości zyskał lider zestawienia Apple, wyceniony na prawie 183 mld dol. – o niemal jedną piątą więcej niż przed rokiem, kiedy po raz pierwszy znalazł się na czele listy. W górę poszedł też brand IBM, który z wyceną sięgającą 116 mld dol....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9239

Wydanie: 9239

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament