Apple najdroższą marką
Wyceniany na 183 mld dol. brand otwiera listę 100 najcenniejszych,wartych 2,4 bln dolarów
– Mocne marki są czymś w rodzaju polisy ubezpieczeniowej w biznesie – podkreśla Eileen Campbell, prezes firmy badawczej Millward Brown, w komentarzu do tegorocznej, siódmej już edycji rankingu najdroższych marek świata BrandZ Top 100.
Jak jednak wynika z zestawienia, ta polisa w prawie połowie przypadków ma teraz mniejszą wartość niż przed rokiem – 49 ze 100 marek straciło w ciągu roku na wycenie. Łączna wartość setki najdroższych brandów utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie 2,4 bln dol.
Słabszy Google
Na wartości zyskał lider zestawienia Apple, wyceniony na prawie 183 mld dol. – o niemal jedną piątą więcej niż przed rokiem, kiedy po raz pierwszy znalazł się na czele listy. W górę poszedł też brand IBM, który z wyceną sięgającą 116 mld dol....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta