Co trzeci Polak nie jest zadowolony z banku
Aż 88 proc. klientów stale korzysta z usług tej samej instytucji
Niemal jedna trzecia klientów deklaruje, że nie wybrałaby ponownie swojego aktualnego banku. Ta grupa odpowiada za 7 mld zł przychodów dla sektora – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Deloitte.
Jednocześnie 88 proc. klientów w Polsce korzystało historycznie z usług tylko jednego banku. To najwyższy odsetek w regionie. Dla porównania – na Słowacji ponad połowa klientów korzystała z usług więcej niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta