Makdonaldyzacja zabija emocje
Rozmowa: Tomasz Zaleśkiewicz, psycholog biznesu z SWPS
Rz: 17 czerwca mija 20 lat od otwarcia pierwszego McDonalda w Polsce. Sieć przez cały czas się rozrasta.
Tomasz Zaleśkiewicz: Sukces w Polsce przyniósł jej zupełnie nowy model konsumpcji, chętnie przez ludzi zaakceptowany. Jego zaletami są szybkość, względna wygoda i przewidywalność – bo wszędzie na świecie jest tak samo. Daje to klientom poczucie bezpieczeństwa. Te walory użytkowe co prawda nieco straciły, teraz akcentuje się mocniej inne, np. nastawienie na młodych.
Co oznacza,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta