Gadżety dla kibiców dają zarobić producentom i sprzedawcom
Na Euro 2012 zyskają wszyscy handlowcy, zarówno ci działający legalnie, jak i tzw. szara strefa
Z badania firmy Impact dla spółki PL.2012 wynika, że w czerwcu zagraniczni turyści wydadzą w Polsce łącznie 844 mln zł. Z informacji „Rz" wynika, że marże na gadżety Euro 2012 są zaskakująco duże. Jeden z licencjobiorców na czas Euro 2012 ujawnił nam, że koszt produkcji i wykupu licencji na logo mistrzostw Europy dla jego firmy to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta