Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Właściciel TVN zaciska pasa

10 sierpnia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Strata to skutek sprzedaży Onetu, a spadek przychodów to efekt ogólnej złej sytuacji na rynku reklamy. Słabe są też prognozy.
źródło: Rzeczpospolita
Strata to skutek sprzedaży Onetu, a spadek przychodów to efekt ogólnej złej sytuacji na rynku reklamy. Słabe są też prognozy.

Telewizyjna grupa obniżyła całoroczne prognozy dla reklamy telewizyjnej i tnie koszty

 

TVN przeprowadziła zwolnienia i tnie koszty programowe. Aktualne prognozy dla rynku reklamy telewizyjnej zakładają 6–9 proc. spadku w całym 2012 r.

– Nie jest zaskoczeniem sam fakt obniżenia prognozy spółki dla rynku reklamowego w całym 2012 roku. Jednak negatywnym zaskoczeniem jest skala oczekiwanych spadków wydatków reklamowych w drugiej połowie roku – mówi Piotr Janik, szef działu analiz w KBC Securities. – Zarząd oczekuje, że w skali całego roku rynek reklamy telewizyjnej skurczy się o 6–9 proc. Ja jednak jestem nieco mniejszym pesymistą i oczekuję spadku rynku o 5–6 proc. – zaznacza.

Poprzednie prognozy spółki mówiły jeszcze o stabilnym rynku reklamy telewizyjnej w tym roku.

Spadły też nieco szacunki firmy dotyczące reklamy graficznej w Internecie. W maju była mowa o „wysokim jednocyfrowym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9306

Wydanie: 9306

Spis treści

Moje podróże

Zamów abonament