Najważniejsze niskie ceny
Powoli kończy się sezon letnich wyprzedaży. Nie oznacza to jednak, że ceny ubrań przestaną spadać
Rynek odzieżowy i obuwniczy już od dawna odczuwa najmocniej spadek popytu i większą skłonność do ograniczania wydatków konsumpcyjnych. W badaniach właśnie ta kategoria wskazywana była zazwyczaj jako jedna z pierwszych, na której Polacy planują oszczędzać.
Dlatego nie ma się co dziwić, że firmy wszelkimi sposobami starają się zachęcać klientów, aby z kupowania ubrań czy butów jednak nie rezygnowali. W tym roku letnia wyprzedaż w wielu sieciach rozpoczęła się już na początku czerwca – aż o miesiąc wcześniej, niż działo się to w latach poprzednich.
Taniej w sieci
Choć w tradycyjnych sklepach w centrach handlowych posezonowe obniżki cen już się kończą, to nadal w najlepsze trwają w Internecie. Z analizy wykonanej przez firmę PayU wynika, że na największe obniżki można liczyć w e-sklepie Cropp – rabaty wahają się od 50 do 75 proc. W przypadku marki House można liczy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta