Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Autorzy promują swoje książki nawet w wannie

19 września 2012 | Kultura | Jan Bończa-Szabłowski

Czy telewizja może pomóc, by Polacy zaczęli wreszcie interesować się nie tylko kryminałami i romansami

W nowym sezonie programy o książkach pojawiły się nie tylko w telewizji publicznej, ale również w TVN 24.

– W TVP Kultura na książki stawiamy od dawna – twierdzi szefowa stacji Katarzyna Janowska. – Omawiamy je w „Tygodniku Kulturalnym", mamy inne programy, choćby „Nocne czytanie w wannie", w którym autorzy promują swoje utwory, leżąc właśnie w wannie. „Winda z książkami" to z kolei krótkie klipy promujące bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9339

Wydanie: 9339

Spis treści
Zamów abonament