Bariery w promocji przedsiębiorstw nie znikną
Zła wiadomość dla firm: resort finansów wycofuje się z planów zwiększenia limitów dla prezentów małej wartości
Przedsiębiorcy, którzy przyzwyczaili się już do myśli, że od przyszłego roku będą bez VAT promować się droższymi prezentami małej wartości, mogą o tym zapomnieć. Ta bariera ograniczająca działania marketingowe większości firm niestety nie zniknie. O wykreślenie zmiany zakładającej podwyższenie limitów małych prezentów minister Maciej Grabowski prosił rząd w autopoprawce z 17 września 2012 r.
Przypomnijmy: chodzi o jeden z wyjątków, kiedy firmy nie muszą płacić VAT od nieodpłatnych przekazań towarów, czyli prezentów o małej wartości. Dziś, nie prowadząc żadnej ewidencji, bez VAT jednej osobie jednorazowo można przekazać prezent za maksimum 10 zł. Jeśli podatnik...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta