Tańsze linie redukują liczbę połączeń i podnoszą ceny
Linie niskokosztowe upodabniają się do tradycyjnych w cenach i zasadach przewozów. To zła wiadomość dla pasażerów
Zarówno przewoźnicy tradycyjni, jak i niskokosztowi (niekoniecznie tani) borykają się z tymi samymi problemami. To spadek koniunktury w Europie i bardzo wysokie ceny paliwa, na których rychły spadek nic nie wskazuje. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych zapowiada, że europejskie linie w tym roku poniosą łączną stratę w wysokości 1,2 mld dolarów. Lwia część tej kwoty to straty tradycyjnych przewoźników. Dla linii niskokosztowych kłopoty konkurencji oznaczają dodatkowy biznes – jak chociażby wzrost połączeń Ryanaira i Wizz Aira z Budapesztu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta