Apple dzięki iPadowi mini chce podbić rynek tańszych tabletów
Koncern z logo jabłka rozpoczął produkcję mniejszej wersji kultowego tabletu. Premiera urządzenia ma się odbyć 17 października
Aleksandra
Stanisławska
Zwrot w stronę tabletu mniejszego niż „przepisowe" 10 cali (tyle ma klasyczny iPad) byłby przełomem w strategii Apple'a. Steve Jobs, zmarły przed rokiem twórca firmy z jabłkiem w logo, uważał mniejsze tablety za niepełnowartościowe. Teraz Apple rozpoczyna produkcję takich właśnie urządzeń – podał „The Wall Street Journal". iPad mini, jak nazywają go media, ma zostać zaprezentowany 17 października. Apple nie potwierdza tych pogłosek.
Tańsze 7 cali
Według „WSJ" w fabrykach produkujących komponenty elektroniczne dla Apple'a, m.in. LG Display i AU Optronics, praca związana z nowym tabletem ruszyła pełną parą. Jak podaje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta