Polacy chcą kupować w małych sklepach
Potencjał rynku chce wykorzystać firma Czerwona Torebka, otwierając pasaże z różnego typu placówkami
Polacy niezbyt chętnie pozbywają się przyzwyczajeń. Dlatego choć z jednej strony na zakupach najważniejsza jest dla nich niska cena, to jednocześnie chcą zakupy robić blisko domu i mają to być towary wysokiej jakości. Dlatego nasz rynek jest w Europie prawdziwym fenomenem. Mamy wciąż najwięcej sklepów – ponad 300 tys., z czego ponad 30 proc. stanowią placówki spożywcze.
– Obecnie mamy 22 pasaże, do końca roku uzyskamy pozwolenie na użytkowanie kolejnych ponad 40. W przyszłym roku planujemy uruchomienie ok. 120, nasza strategia zaś zakłada, że do 2021 r. będziemy ich mieć niemal 1,9 tys. – mówi prezes...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta