Koniec gry o Multimedia
Telewizja kablowa nie trafiła w ręce UPC, a firmy doradcze dostaną 10 mln zł. Na niedoszłej transakcji zyskał m. in. prezes spółki.
Około 10 mln zł do końca 2012 roku wyniosą koszty sieci telewizji kablowej Multimedia Polska związane z usługami firm doradczych pracujących przy przygotowaniach firmy do sprzedaży - wynika z szacunków „Rz".
To pieniądze, które trafią do banku inwestycyjnego JP Morgan, kancelarii prawnej i audytora za kilka miesięcy pracy. O tyle też w 2013 r. będą niższe koszty, a wyższe zyski kablówki.
Koszty cały rok
Byłoby dużo więcej, gdyby transakcja doszła do skutku. Doradcom przypadłaby wówczas prowizja „od sukcesu". Można szacować, że w sumie uzyskaliby oni 80 - 200 mln zł. Poziom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta