Firmy nadal tną wydatki na reklamę
Dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamowego rynku. Niebawem podobne zmiany ogłosi sieć ZenithOptimediaGroup.
Ostatnie, sierpniowe prognozy Starlinka mówiły o całorocznym spadku rynku reklamy w tym roku o 3,5–4,5 proc. – Postępujące spowolnienie gospodarcze, pogarszające się nastroje konsumenckie oraz sygnały z rynku świadczące o tym, że czwarty kwartał może być szczególnie trudny dla rynku, powodują rewizję naszych prognoz na 2012 r. do poziomu ok. -6 proc. – mówi Lidia Kacprzycka,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta