Marketing pomaga także w sprzedaży internetowej
Tylko co setny e-sklep nie inwestuje w żadną działalność marketingową. Większość wydaje na ten cel niewielki procent przychodów.
W Polsce działa już ok. 12 tys. e-sklepów. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że w sieci, podobnie jak w tradycyjnej sprzedaży detalicznej panuje coraz ostrzejsza konkurencja. Ponieważ sieciowe sklepy i tak pracują na niskich marżach, coraz częściej polem rywalizacji jest reklama.
Z badania przeprowadzonego na użytek raportu eHandel Polska 2012 wynika, że jedynie nieco ponad 1 proc. ankietowanych firm nie stosuje żadnej formy wsparcia marketingowego. Z kolei największą popularnością cieszą się:...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta