Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gorsze prognozy dla rynku reklamy

03 grudnia 2012 | Ekonomia | ML
Wydatki na promocję rosną
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na promocję rosną

Grupa domów mediowych ZenithOptimedia skorygowała w dół szacunki dotyczące reklamowych wydatków w tym roku.

Według najnowszych szacunków ZenithOptimedia Group w tym roku rynek reklamy w Polsce będzie wart niecałe 6,8 mld zł, co oznacza spadek jego wartości rok do roku o 5,5 proc. (poprzednie szacunki mówiły o 4,9-procentowym spadku). – Budżety zmniejszyli reklamodawcy z branży FMCG. Do ograniczenia wydatków zmuszona jest branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9402

Wydanie: 9402

Spis treści
Zamów abonament