Gorsze prognozy dla rynku reklamy
Grupa domów mediowych ZenithOptimedia skorygowała w dół szacunki dotyczące reklamowych wydatków w tym roku.
Według najnowszych szacunków ZenithOptimedia Group w tym roku rynek reklamy w Polsce będzie wart niecałe 6,8 mld zł, co oznacza spadek jego wartości rok do roku o 5,5 proc. (poprzednie szacunki mówiły o 4,9-procentowym spadku). – Budżety zmniejszyli reklamodawcy z branży FMCG. Do ograniczenia wydatków zmuszona jest branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta