W Multikinie o 19 procent więcej widzów
Operator kin należący do ITI dystansuje w tym roku głównych konkurentów. Giganci oddają jednak kolejny skrawek rynku małym kinom.
Znamy podstawowe wyniki Multikina, operatora sieci wielkoekranowych z grupy ITI. Zgodnie z zapowiedziami zarządu spółki, m.in. dzięki trwającej od stycznia br. współpracy z siecią komórkową Orange (przy akcji Środy z Orange) jej tegoroczne rezultaty są lepsze niż konkurencji.
Jak podaje Piotr Zygo, prezes Multikina, w ciągu trzech kwartałów br. multipleksy działające w kraju pod tą marką sprzedały 7,15 mln biletów na seanse filmowe. Według Zygo to o 19 proc. (około 1,1 mln) więcej niż w tym samym okresie 2011 roku.
Przychody ze sprzedaży wejściówek do Multikina zamknęły się kwotą 125 mln zł, o 8 proc. wyższą niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta