Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksus na miarę kryzysu

07 grudnia 2012 | Druga strona | Matylda Młocka
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa z Agatą Gąsiorowską, psychologiem ekonomicznym z SWPS Wrocław

Rz: Z nowego raportu KPMG o rynku towarów luksusowych wynika, że krajowy rynek tego rodzaju dóbr pomimo kryzysu rozwija się stabilnie, a dostępność luksusowych marek w naszym kraju jest coraz większa. Czemu to zawdzięczamy?

Agata Gąsiorowska: Produkty, które są uznawane za luksusowe, to te, które dobrze widać, czyli ubrania i gadżety elektroniczne. Jeśli chodzi o jachty czy prywatne samoloty, wzrost ich nabycia to kilka procent w skali roku, a więc wcale nie taki duży. Poza tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9406

Wydanie: 9406

Spis treści

Moje podróże

Zamów abonament