Luksus na miarę kryzysu
Rozmowa z Agatą Gąsiorowską, psychologiem ekonomicznym z SWPS Wrocław
Rz: Z nowego raportu KPMG o rynku towarów luksusowych wynika, że krajowy rynek tego rodzaju dóbr pomimo kryzysu rozwija się stabilnie, a dostępność luksusowych marek w naszym kraju jest coraz większa. Czemu to zawdzięczamy?
Agata Gąsiorowska: Produkty, które są uznawane za luksusowe, to te, które dobrze widać, czyli ubrania i gadżety elektroniczne. Jeśli chodzi o jachty czy prywatne samoloty, wzrost ich nabycia to kilka procent w skali roku, a więc wcale nie taki duży. Poza tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta