Towarzystwa w Internecie
Ubezpieczyciele wciąż ostrożnie podchodzą do obecności w mediach społecznościowych.
Działające w Polsce firmy ubezpieczeniowe na razie ostrożnie wykorzystują media społecznościowe w swojej działalności marketingowej. Zamiast sztywnych profili korporacyjnych wybierają portale tematyczne.
Tymczasem wśród najbardziej innowacyjnych firm ubezpieczeniowych świata, wykorzystanie zróżnicowanych kanałów social media jest standardową i chętnie wykorzystywaną praktyką.
Profile tematyczne
PZU i Generali na Facebooku w ogóle nie prowadzą konta, które wprost komunikowałoby o działaniach firmy. Zamiast tego tworzą tematyczne profile, które mają do klientów trafić w mniej nachalny sposób.
– Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają typowe profile firmowe, stworzyliśmy fanpage...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta