Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Towarzystwa w Internecie

07 grudnia 2012 | Ekonomia | Zuzanna Reda-Jakima
Firmy wciąż nie potrafią radzić sobie z krytyką w sieci
źródło: Rzeczpospolita
Firmy wciąż nie potrafią radzić sobie z krytyką w sieci

Ubezpieczyciele wciąż ostrożnie podchodzą do obecności w mediach społecznościowych.

Działające w Polsce firmy ubezpieczeniowe na razie ostrożnie wykorzystują media społecznościowe w swojej działalności marketingowej. Zamiast sztywnych profili korporacyjnych wybierają portale tematyczne.

Tymczasem wśród najbardziej innowacyjnych firm ubezpieczeniowych świata, wykorzystanie zróżnicowanych kanałów social media jest standardową i chętnie wykorzystywaną praktyką.

Profile tematyczne

PZU i Generali na Facebooku w ogóle nie prowadzą konta, które wprost komunikowałoby o działaniach firmy. Zamiast tego tworzą tematyczne profile, które mają do klientów trafić w mniej nachalny sposób.

– Chcąc odróżnić się od innych korporacji, które otwierają typowe profile firmowe, stworzyliśmy fanpage...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9406

Wydanie: 9406

Spis treści

Moje podróże

Zamów abonament