Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet jest jak tuba

27 lutego 2013 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
autor zdjęcia: Jakub Ostałowski
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | 
Kazimierz Krzysztofek, socjolog Internetu ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej

Rz: Na portalach społecznościowych pojawia się coraz więcej tzw. łańcuszków, których udostępnianie ma pomóc np. chorym dzieciom. W rzeczywistości ich jedynym celem jest zdobycie danych jak największej liczby osób. Dlaczego tak łatwo dajemy się na to nabierać?

Kazimierz Krzysztofek: Ponieważ Internet to wciąż nowe medium. Socjologowie tłumaczą to zjawiskiem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9473

Wydanie: 9473

Spis treści
Zamów abonament