Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Urząd musi wysyłać pisma pod adres e-mailowy

13 marca 2013 | Prawo | Sławomir Stalmach

Jeżeli tego zażądamy, urzędy są zobowiązane przysyłać nam korespondencję jedynie 
pod adres e-mailowy

Kierownik powiatowego urzędu pracy wezwał bezrobotnego do stawienia się w urzędzie. Niezgłoszenie się w wyznaczonym terminie może skutkować pozbawieniem tego statusu. Bezrobotny się nie stawił, ale odpisał, że miał wówczas nieoczekiwany zabieg chirurgiczny, i przedłożył zaświadczenie lekarskie. Zwrócił się równocześnie z prośbą o wyznaczenie nowego terminu stawiennictwa. Wystąpił także o doręczanie mu korespondencji pod adres jego poczty elektronicznej.

Urząd wezwał go na kolejny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9485

Wydanie: 9485

Spis treści
Zamów abonament