Nowy gracz na polskim rynku
Prudential rozpoczyna działalność w Polsce. Firma będzie oferować ubezpieczenia na życie, w tym unikatowy na rynku, flagowy produkt - Premiopolisę.
Prudential stworzył dwa subfundusze dla polskich klientów, zasilone kwotą niemal 290 mln zł. Ponad 100 konsultantów podczas obsługi klientów będzie korzystało z pierwszej w Polsce, w pełni mobilnej aplikacji sprzedażowej dostępnej na tabletach. Do końca tego roku liczba konsultantów powinna wzrosnąć do 350.
Ubezpieczyciel skupi się na oferowaniu unikalnych produktów dla osób, które są zainteresowane ochroną finansową rodziny w przypadku śmierci, oszczędzaniem na emeryturę lub przyszłość dzieci.
- To dla nas wyjątkowa okazja, aby rozpocząć działalność w jednym z wyróżniających się pod względem ekonomicznym kraju Europy - mówi Rob Devey, prezes Prudential UK & Europe.
- Bardzo dokładnie przygotowaliśmy się na rozpoczęcie naszej nowej działalności, tworząc silną oraz dobrze zorganizowaną platformę operacyjną i technologiczną do zarządzania naszą sprzedażą - dodaje Abhishek Bhatia, prezes Prudential Polska. - Skupiliśmy się również na przygotowaniu bogatej oferty produktów, w tym Premiopolisy. Jednocześnie od października ubiegłego roku budowaliśmy jeden z najlepszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta