Wkracza mobilność
Technologia | Ubezpieczenia to biznes blisko ludzi. Bo, jak mawiają praktycy, w centrum naszego zainteresowania jest życie, ale sukces w tej branży zależy od efektywnej komunikacji i relacji przedstawiciela ubezpieczeniowego z klientem.
W przypadku tradycyjnych maszyn reguła jest prosta - im popularniejszy system operacyjny, tym więcej ataków. Stąd najwięcej wirusów „zaliczyły" komputery z najpopularniejszym systemem Windows, a wraz z popularnością systemu Mac OS X dla komputerów firmy Apple rośnie ilość szkodliwego oprogramowania dedykowanego dla „jabłuszek".
Sposób w jaki przedstawiciel ubezpieczeniowy prezentuje ofertę i konstruuje rozwiązanie bazujące na rzeczywistych potrzebach klienta determinuje jego postrzeganie korzyści. Natomiast efektywność nawiązywania relacji i zbudowanie trwałych fundamentów współpracy stanowi o sukcesie firmy. W dobie rosnącej konkurencji, przedstawiciele ubezpieczeniowi zmuszeni są do sprawnego poruszania się w środowisku stawiającym więcej wyzwań niż kiedyś.
- Jeżeli inne jest otoczenie, inny jest klient i inne są dostępne technologie, to oznacza, że sposoby sprzedaży i komunikacji nie mogą pozostać niezmienne - mówi Agnieszka Majkowska, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży z Prudentialu. - Nie można lekceważyć faktu, że komunikację zdominowały obrazy i skrótowe komunikaty, a klawisze komputerów coraz częściej zastępowane są przez ekrany dotykowe, czy systemy poleceń głosowych. Wiemy też, że klient i konsultant to osoby coraz bardziej mobilne, że spotkania odbywają się w miejscach i w czasie, który przypada gdzieś między innymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta