Wielcy nieobecni wracają nad Wisłę
Rozmowa | Abhishek Bhatia, prezes Prudential Polska.
Ponad 70 lat minęło od czasu, kiedy Prudential sprzedał swoją ostatnią polisę na życie w Polsce. Teraz wchodzicie na ten rynek ponownie. Jakie czynniki skłoniły firmę do powrotu?
Abhishek Bhatia: Za sprawą zmian zarówno ekonomicznych, jak i społecznych, jakie zaszły w Polsce przez ostatnich 20 lat, rynek ten stał się kluczowy dla firm skoncentrowanych na rozwoju swojego biznesu w dłuższej perspektywie.
W ciągu minionych 20 lat polska gospodarka przeżywała prawdziwy boom, a cały kraj wykonał gigantyczny krok naprzód. Polska jest bardzo atrakcyjnym rynkiem w każdym badanym przez nas aspekcie - m.in. strukturze demograficznej, penetracji ubezpieczeń oraz braku silnego systemu ubezpieczeń społecznych, dlatego wchodząc na rynek jako grupa możemy naprawdę zaoferować nową jakość.
W Polsce naszym flagowym produktem będzie Premiopolisa, której składki będą inwestowane poprzez dwa subfundusze Prudential - With-Profits Fund. Produkt ten może zaoferować polskiemu rynkowi i osobom ubezpieczonym znacznie więcej niż jedynie oszczędność 19 proc. podatku od zysków kapitałowych. Nasza organizacja rozwija się organicznie, dlatego głęboko wierzymy, że to właśnie zadowolenie naszych klientów ze współpracy z nami przyczyni się do przyszłego sukcesu Prudentialu w Polsce. Mając na uwadze nasze silne związanie z historią kraju, decyzja o powrocie na polski rynek idealnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta