Zabawa dobrze łączy się z biznesem
Wartość światowego rynku grywalizacyjnego do 2017 roku ma wzrosnąć do 3,6 miliarda dolarów.
Dlaczego pracownicy nie chcą się dokształcać, brać udziału w wyjazdach motywacyjnych czy wypełniać różnego rodzaju ankiet? Dlaczego internauci nie chcą brać udziału w konkursach?
Odpowiedź jest banalna. Bo robili to już wielokrotnie i wszystkie tego typu polecenia i zadania traktują jako przykre obowiązki, których wypełnianie i realizacja zabiera im jedynie cenny czas.
Specjaliści, nie tylko z działów HR, od dawna zastanawiali się, jak wykrzesać z pracowników większe zaangażowanie i zapał do pracy. Z zazdrością patrzyli za to, jak nawet proste gry komputerowe na urządzenia mobilne pochłaniają ludzi na długie godziny. W końcu ktoś zadał sobie pytanie. A może wykorzystać mechanizmy znane z gier w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta