Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie społeczna odpowiedzialność firm

28 marca 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
W działaniach CSR polskie firmy najczęściej stawiają na projekty edukacyjne, akcje na rzecz dzieci i młodzieży oraz filantropię.
źródło: Rzeczpospolita
W działaniach CSR polskie firmy najczęściej stawiają na projekty edukacyjne, akcje na rzecz dzieci i młodzieży oraz filantropię.

Rekordowa liczba 262 dobrych praktyk krajowych spółek zakwalifikowała się do 11. raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”.

Ogólnopolska akcja „Szkółki piłkarskie Nivea" dla dzieci, wolontariat seniorów w Citi Handlowym, pracownicza drużyna sportowa w sieci handlowej  Piotr i Paweł, Zielone biuro w grupie Carslberg czy ekologiczny system dwustronnego wydruku w Enei – to niektóre z 262 dobrych praktyk, które znalazły się w tegorocznej, 11. już edycji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9498

Wydanie: 9498

Spis treści
Zamów abonament