Rośnie zamieszanie wokół nC+
UOKiK bada, czy firma nie naruszyła interesów klientów. Zarządowi nC+ nie udało się też uspokoić rozczarowanych klientów protestujących na portalu społecznościowym Facebook.
Sytuacja, w jakiej znalazła się platforma cyfrowa powstała z połączenia „n" i Cyfra+, jest coraz bardziej nie do pozazdroszczenia. Wczoraj do kłopotów z oburzonymi klientami „n" i Cyfry+ oraz konfliktem w zarządzie firmy, z którego odeszła Beata Mońka, dołączyła decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Klienci się skarżą
Urzędnicy postanowili interweniować po napływających do nich licznych skargach. „Ze skarg wynika, że gdy konsument nie zrezygnuje do 19 kwietnia z dotychczasowej umowy, zostanie ona od 1 maja automatyczne zastąpiona ofertą nC+ obowiązującą przez 18 miesięcy. Analiza skarg dała podstawę do wszczęcia postępowania przeciwko spółce ITI Neovision (właściciel połączonych nC+ – red.)" – poinformował UOKiK w komunikacie. Urząd podkreślił, że konsument zawierając umowę na czas oznaczony ma prawo do jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta