Apple przeprasza chińskich konsumentów
Szef Apple Tim Cook przyznał, że standard oferowanych w Państwie Środka napraw gwarancyjnych odbiegał od warunków oferowanych w innych częściach świata.
Kampanię przeciwko Apple rozpętała chińska telewizja państwowa oraz rządowa prasa. Spółce z Cupertino zarzucono „bezprecedensową arogancję". Przez ponad dwa tygodnie media przypominały, że oferowana na chińskim rynku gwarancja na naprawy produktów Apple jest dużo krótsza niż w innych krajach. Producent iPadów i iPhone'ów początkowo usiłował zignorować krytykę, ale ostatecznie ustąpił. „Wyrażamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta