Duże linie walczą z tanimi
Najwięksi przewoźnicy lotniczy z Europy modyfikują ofertę pod presją konkurencji.
Broniąc się przed konkurencją ze strony tanich lokalnych przewoźników i bardziej luksusowych linii zagranicznych, wielka europejska trójka – do której należą marki takie jak Air France, British Airways i Lufthansa – dopracowuje oferty ekonomicznych połączeń krótkodystansowych i poprawia jakość obsługi w połączeniach długodystansowych.
International Airlines Group, spółka, do której należą British Airways i hiszpańska Iberia, potwierdziła w środę zamiar konkurowania na rynku europejskim podwyższając cenę w ramach oferty przejęcia hiszpańskiego taniego przewoźnika Vueling Airlines do 9,25 euro za akcję. To daje wartość całej firmy na poziomie 276,6 miliona euro. IAG ma już 45,9 proc. akcji linii Vueling, której zarząd...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta