Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młodzi Polacy to świadomi konsumenci

11 kwietnia 2013 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Lara Koslow, Boston Consulting Group
źródło: Rzeczpospolita
Lara Koslow, Boston Consulting Group

Sklepy specjalistyczne zyskują nie tylko w Polsce, widać to w wielu krajach 
– mówi Lara Koslow, partner 
i dyrektor zarządzający 
Boston Consulting Group 
w Los Angeles.

Sklepy specjalistyczne w Polsce kilka lat temu zostały skazane na zniknięcie z rynku, ale wracają. Z czego to wynika?

Lara Koslow: Ten trend jest widoczny nie tylko w Polsce, obserwujemy go na wielu rynkach. Jest on związany z pojawieniem się silnej grupy konsumentów, których nazwaliśmy konsumentami nowego milenium. To osoby w wieku 20-35 lat, które wciąż budują swoją pozycję zawodową. Wraz z zarobkami rośnie ich siła nabywcza, natomiast chcą wydawać pieniądze w inny sposób, niż starsi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9509

Wydanie: 9509

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament