Młodzi Polacy to świadomi konsumenci
Sklepy specjalistyczne zyskują nie tylko w Polsce, widać to w wielu krajach – mówi Lara Koslow, partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Los Angeles.
Sklepy specjalistyczne w Polsce kilka lat temu zostały skazane na zniknięcie z rynku, ale wracają. Z czego to wynika?
Lara Koslow: Ten trend jest widoczny nie tylko w Polsce, obserwujemy go na wielu rynkach. Jest on związany z pojawieniem się silnej grupy konsumentów, których nazwaliśmy konsumentami nowego milenium. To osoby w wieku 20-35 lat, które wciąż budują swoją pozycję zawodową. Wraz z zarobkami rośnie ich siła nabywcza, natomiast chcą wydawać pieniądze w inny sposób, niż starsi....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta