Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efekt szminki słabnie w kryzysie

11 kwietnia 2013 | Ekonomia | a.b.
źródło: Rzeczpospolita

Polki kupują więcej kosmetyków, ale tańszych. Rezultat: wartość sprzedaży niemal stoi w miejscu.

Długi marazm w gospodarce odbił się nawet na najbardziej medialnym indeksie Leading Lipstick Indicator, czyli wyprzedzającym wskaźniku szminki. Od lat w czasie kryzysów na świecie eksperci obserwowali poprawę koniunktury na rynku kosmetyków kolorowych. Jednak teraz tempo wzrostu sprzedaży już nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9509

Wydanie: 9509

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament