Reklamowe wpadki ubezpieczycieli
Spadająca sprzedaż polis autocasco ma małe szanse wyhamować w nadchodzących kwartałach. Słabe kampanie reklamowe mogą tylko zaszkodzić.
Na billboardach mocno promują się m.in. PZU, Pramerica i Prudential. Eksperci obawiają się jednak, że słabe reklamy zamiast zachęcić, odstraszą klientów. A ci są ubezpieczycielom wyjątkowo potrzebni.
Hamująca dynamika sprzedaży polis autocasco to bolączka całego rynku. Na koniec 2012 roku sprzedaż spadła o 2,5 proc., do 5,6 mld zł, a nadchodzące kwartały mogą być jeszcze trudniejsze. Chętnych na zakup nowych aut jest bowiem coraz mniej.
„Nostres" czy „no, stres"?
PZU w trudnej sytuacji postanowiło na serię reklam, w których główną rolę gra „kapitan Nostres".
– Z badań psychologicznych wynika, że cząstka „nie" jest podświadomie omijana. Stykając się z bohaterem Nostresem, można zacząć kojarzyć PZU właśnie ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta