Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowe wpadki ubezpieczycieli

11 kwietnia 2013 | Ekonomia | Zuzanna Reda-Jakima
Czy polisa PZU zacznie się kojarzyć  ze stresem?
źródło: Rzeczpospolita
Czy polisa PZU zacznie się kojarzyć ze stresem?

Spadająca sprzedaż polis autocasco ma małe szanse wyhamować 
w nadchodzących kwartałach. Słabe kampanie reklamowe mogą tylko zaszkodzić.

Na billboardach mocno promują się m.in. PZU, Pramerica i Prudential. Eksperci obawiają się jednak, że słabe reklamy zamiast zachęcić, odstraszą klientów. A ci są ubezpieczycielom wyjątkowo potrzebni.

Hamująca dynamika sprzedaży polis autocasco to bolączka całego rynku. Na koniec 2012 roku sprzedaż spadła o 2,5 proc., do 5,6 mld zł, a nadchodzące kwartały mogą być jeszcze trudniejsze. Chętnych na zakup nowych aut jest bowiem coraz mniej.

„Nostres" czy „no, stres"?

PZU w trudnej sytuacji postanowiło na serię reklam, w których główną rolę gra „kapitan Nostres".

– Z badań psychologicznych wynika, że cząstka „nie" jest podświadomie omijana. Stykając się z bohaterem Nostresem, można zacząć kojarzyć PZU właśnie ze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9509

Wydanie: 9509

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament