Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Druga wojna wśród operatorów

26 kwietnia 2013 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Teraz się to zmienia. W I kw. br. przychód od klienta sieci Orange spadł o 11 proc. za sprawą ostrej konkurencji o klientów biznesowych.
źródło: Rzeczpospolita
Teraz się to zmienia. W I kw. br. przychód od klienta sieci Orange spadł o 11 proc. za sprawą ostrej konkurencji o klientów biznesowych.
źródło: Rzeczpospolita

Nowa młodzieżowa marka Orange Polska zaskoczyła ofertą i cenami. Konkurencja szykuje odpowiedź.

Gdy rok temu P4, operator sieci Play, wprowadził na polski rynek pierwsze ryczałty na usługi mobilne za 79 zł bez telefonu, analitycy byli zgodni, że to przełom i początek cenowej wojny, na której stracą największe sieci: Orange, Plus, T-Mobile. Jakież więc było ich zdziwienie, gdy wczoraj nowa marka z grupy Orange Polska – nju.mobile – zaoferowała konsumentom pakiet podstawowych usług komórkowych – w tym nielimitowane rozmowy i SMS-y za 57 zł.

Setki tysięcy klientów

Nju.mobile zaskoczyła rynek nie tylko tanim ryczałtem, ale także innowacyjnym sposobem, w jaki skonstruowano ofertę.

Są w niej zarówno usługi kontraktowe, jak i pre-paid. W odróżnieniu od konkurencji, umowy w nju.mobile są krótkie – miesięczne – i nie określa się w nich z góry wysokości rachunku. Nie ma czegoś takiego jak abonament.

Wiadomo tylko, że maksymalna opłata, jaką klient...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9522

Spis treści
Zamów abonament