Druga wojna wśród operatorów
Nowa młodzieżowa marka Orange Polska zaskoczyła ofertą i cenami. Konkurencja szykuje odpowiedź.
Gdy rok temu P4, operator sieci Play, wprowadził na polski rynek pierwsze ryczałty na usługi mobilne za 79 zł bez telefonu, analitycy byli zgodni, że to przełom i początek cenowej wojny, na której stracą największe sieci: Orange, Plus, T-Mobile. Jakież więc było ich zdziwienie, gdy wczoraj nowa marka z grupy Orange Polska – nju.mobile – zaoferowała konsumentom pakiet podstawowych usług komórkowych – w tym nielimitowane rozmowy i SMS-y za 57 zł.
Setki tysięcy klientów
Nju.mobile zaskoczyła rynek nie tylko tanim ryczałtem, ale także innowacyjnym sposobem, w jaki skonstruowano ofertę.
Są w niej zarówno usługi kontraktowe, jak i pre-paid. W odróżnieniu od konkurencji, umowy w nju.mobile są krótkie – miesięczne – i nie określa się w nich z góry wysokości rachunku. Nie ma czegoś takiego jak abonament.
Wiadomo tylko, że maksymalna opłata, jaką klient...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta