Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczy się ocena powiązań między czynnościami

10 czerwca 2013 | Ekspert księgowego

Usługa lojalnościowa (marketingowa), której elementem jest wydawanie nagród, może zostać zakwalifikowana jako jedno złożone świadczenie.

Spółka, której akcjonariuszami są firmy z branży artykułów biurowych, wystąpiła o interpretację w zakresie VAT od wydań towarów w ramach programu lojalnościowego.

We wniosku wyjaśniła, że zgodnie ze statutem ma za zadanie wspieranie rozwoju polskich przedsiębiorców zajmujących się handlem artykułami konsumpcyjnymi. W ramach działalności na rzecz swoich akcjonariuszy-zleceniodawców świadczy usługę polegającą na organizacji programu lojalnościowego zgodnie z zawartymi umowami.

Spółka zapytała, czy wydanie towarów będących nagrodami w ramach organizacji programu lojalnościowego spowoduje u niej powstanie obowiązku w VAT. Sama uważała, że nie. Podkreśliła, że wartość przekazanych towarów-nagród w ramach organizowanego programu lojalnościowego jest elementem wynagrodzenia otrzymywanego od zleceniodawcy z tytułu świadczenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9557

Wydanie: 9557

Spis treści
Zamów abonament