Pick and Taste, czyli z pasją w biznesie
Handel | Specjaliści od degustacji i szkoleń poświęconych alkoholom, założyli największy w Polsce sklep z whisky. W planach mają sprzedaż internetową.
Beata Drewnowska
Od Bieszczad po Międzyzdroje nie ma w Polsce miejsca, gdzie nie dałoby się przeprowadzić degustacji whisky czy szkolenia poświęconego cygarom. Rocznie Pick and Taste, firma należąca do 31-letnich Łukasza Sosińskiego i Piotra Kołodziejczaka, przeprowadza ich ok. 150. Łukasz specjalizuje się w mocnych alkoholach, w tym głównie w whisky. Domeną Piotra są wina i cygara.
Ich firma zrodziła się z pasji. Osiem lat temu ze znajomymi założyli stowarzyszenie miłośników alkoholi oraz cygar.
– Składaliśmy się na whisky za 500–700 zł, na które nie byłoby nas stać w pojedynkę i robiliśmy degustacje. Kupowaliśmy także nowe dla nas wina i cygara – wspomina Łukasz Sosiński.
Nie tylko alkohol
Z czasem zostali ekspertami i zaczęli dzielić się swoją wiedzą na imprezach dla firm. Sześć lat temu zdecydowali, że założą własną spółkę. Oprócz szkoleń i degustacji poświęconych whisky, winom i cygarom, uczą także tajników picia nalewek i wódek, a także smakowania serów i czekolad.
Ceny szkoleń i degustacji zaczynają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
