Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Google chce zaatakować rynek płatnych telewizji w USA?

18 lipca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

Według „The Wall Street Journal” internetowy gigant rozmawia z nadawcami telewizyjnymi o uzyskaniu licencji na udostępnienie ich kanałów w sieci.

To pozwala przypuszczać, że Google, wzorem innych firm, planuje stworzyć w Internecie odpowiednik oferty proponowanej w USA głównie przez kablówki. Na rynku, na którym większość mieszkańców korzysta już z szerokopasmowego Internetu, oznaczałoby to poważną konkurencję dla tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, oraz – poniekąd – dla takich platform z wideo w sieci jak Netflix, Hulu czy portal Amazona (dają możliwość wybierania ulubionych programów, ale nie oglądania w sieci stacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9590

Wydanie: 9590

Spis treści
Zamów abonament