Google chce zaatakować rynek płatnych telewizji w USA?
Według „The Wall Street Journal” internetowy gigant rozmawia z nadawcami telewizyjnymi o uzyskaniu licencji na udostępnienie ich kanałów w sieci.
To pozwala przypuszczać, że Google, wzorem innych firm, planuje stworzyć w Internecie odpowiednik oferty proponowanej w USA głównie przez kablówki. Na rynku, na którym większość mieszkańców korzysta już z szerokopasmowego Internetu, oznaczałoby to poważną konkurencję dla tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, oraz – poniekąd – dla takich platform z wideo w sieci jak Netflix, Hulu czy portal Amazona (dają możliwość wybierania ulubionych programów, ale nie oglądania w sieci stacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta